Інформація для населення
Державна служба зайнятості
Запорізький обласний центр зайнятості –
інформує:
Заходи соціального захисту осіб, які перебували на обліку
за січень-грудень 2017 року
Протягом січня-грудня 2017 року комплекс різноманітних послуг та матеріального забезпечення отримали 64,8 тис. безробітних, які перебували на обліку служби зайнятості, що на 13,1% менше минулорічного показника.
За сприяння служби зайнятості протягом січня-грудня 2017 року 23,5 тис. безробітних знайшли роботу, з них 574 особи працевлаштовані на нові робочі місця, за які здійснюється компенсація єдиного внеску роботодавцям, 97 осіб започаткували власну справу за рахунок отримання допомоги по безробіттю одноразово, 21 громадянин, старший від 45 років та з числа ВПО та АТО, які отримали ваучери на навчання та підвищення кваліфікації; 8,0 тис. безробітних проходили професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації.
З початку року 11,6 тис. безробітних взяли участь в громадських та інших роботах тимчасового характеру.
Станом на 1 січня 2018 року на обліку в центрах зайнятості Запорізької області перебувало 21,8 тис. безробітних.
Кількість вакансій у базі даних державної служби зайнятості Запорізької області на 1 січня 2018 року становила 851 одиниця. Найпопулярнішими професіями, на які нині існує попит, є професії кваліфікованих робітників – електромонтери, продавці, медсестри, водії, слюсарі, токарі та інші представники робочих професій. Роботодавці також шукають спеціалістів державної служби та бухгалтерів з відповідним досвідом роботи.
Державна служба зайнятості інформує
Відповідно до п.4 част. 3 ст. 50 Закону України «Про зайнятість населення», який набрав чинності з 01.01.2013року, роботодавці зобов’язані своєчасно та в повному обсязі у порядку, затвердженому державною службою зайнятості, за погодженням з центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у галузі статистики, подавати до державної служби зайнятості, інформацію про:
- попит на робочу силу (вакансії). Звертаємо Вашу увагу на те, що Наказом Міністерства соціальної політики України від 05.12.2016 № 1476 затверджено зміни до форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» та Порядок подання форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28.12.2016 № 1726/29856 та набув чинності з 07.02.2017;
- заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання за два місяці до вивільнення.
Відповідно до Закону України «Про внесення зміни до статті 14 Закону України «Про зайнятість населення» щодо додаткових гарантій у сприянні працевлаштуванню учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення», який набрав чинності з 30.08.2016 року, частину першу статті 14 доповнено пунктом 8 такого змісту: «8) учасники бойових дій, зазначені у пунктах 19 та 20 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». Таким чином внесені зміни передбачають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції.
Для працевлаштування, категорії громадян,що мають додаткові гарантіїу сприянні працевлаштуванню, в тому числі учасники АТО, підприємствам, установам та організаціям з чисельністю штатних працівників понад 20 осіб встановлюється квота у розмірі 5 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік.
Роботодавці, в тому числі, які мають право на компенсацію фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за рахунок коштів, передбачених у бюджеті Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, можуть звертатися до служби зайнятості з метою працевлаштування даної категорії громадян.
Основні послуги, які надає служба зайнятості:
- надання роботодавцям послуг з добору працівників;
- сприяння громадянам у підборі роботи;
- додаткове сприяння у працевлаштуванні окремих категорій громадян, які неконкурентоспроможні на ринку праці;
- організація проведення та участь безробітних в громадських та інших роботах тимчасового характеру;
- сприяння громадянам в організації підприємницької діяльності;
- організація підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації безробітних, видача ваучеру;
- проведення професійної орієнтації населення.
Шановні шукачі роботи! Для Вас:
- єдина всеукраїнська база вакансій та відео-вакансій, яка постійно оновлюється;
- єдина база навчальних закладів, підприємств, установ та організацій;
- допомога фахівців центрів зайнятості у сприянні працевлаштуванню;
- можливість участі у громадських та інших роботах тимчасового характеру;
- допомога фахівців центрів зайнятості у орієнтації на самозайнятість, відкритті підприємницької діяльності та подальшого її провадження;
- можливість отримати нову професію, яка користується попитом на ринку праці, або підвищити кваліфікацію за попередньою;
- допомога фахівців центрів зайнятості у професійній орієнтації та виборі професії;
- можливість попереднього запису громадян для відвідування базових центрів зайнятості за допомогою електронного сервісу «Електронна черга реєстрації безробітних» на порталі Державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua
Шановні роботодавці! До Ваших послуг:
- єдина всеукраїнська база шукачів роботи, яка постійно оновлюється;
- можливість запису відео-вакансій;
- можливість проведення профвідбору претендентів;
- можливість організації попереднього профнавчання або стажування;
- фінансова допомога при прийомі на роботу окремих категорій громадян;
- можливість організації громадських та інших робіт тимчасового характеру.
Служба зайнятості Ваш навігатор та помічник
на ринку праці!
е-mail: 03491412@mail.gov.ua
www..dcz.gov.ua/zap
Можливості працевлаштування в галузі будівництва в Ізраїлі для кваліфікованих українських працівників
Можливість тимчасового працевлаштування кваліфікованих працівників на ринку праці Держави Ізраїль надана українським громадянам в рамках міждержавної двосторонньої Угоди, укладеної між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль про тимчасове працевлаштування українських працівників в окремих галузях на ринку праці Держави Ізраїль від 07 червня 2016 року (ратифікована та набула чинності 16 листопада 2016 року).
Відповідно до Угоди визначено 4 сфери для працевлаштування висококваліфікованих українських фахівців в Ізраїлі:
- опалубник - будівельні роботи (промислове будівництво, обробка
деревини), обов'язковим є вміння читати плани будівництва;
- арматурник - робота з металом, обов’язковим є вміння читати
плани будівництва;
плиткою);
Основні вимоги до кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі:
- володіння професійними навиками зайнятості, досвідом і високим рівнем здібностей в одній або декількох з визначених професій: опалубник, арматурник, лицювальник-плиточник або штукатур;
- є громадянином України;
- вік 25-50 років (на дату подачі заяви до БЦЗ);
- ніколи раніше не працював в Ізраїлі;
- не має родичів першої лінії (батько/мати, дружина/чоловік, діти), які проживають чи працюють в Ізраїлі, крім рідних братів та сестер;
- не має судимості;
- має бути фізично та психологічно придатним до інтенсивної фізичної праці в будівельній галузі у відповідних кліматичних умовах, включаючи роботу на висоті та переміщення важких предметів.
Документи, що подаються заявником для включення його до Реєстру кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі:
- документ, який посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України);
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- облікова картка платника податків
та копії цих документів.
Кандидат на працевлаштування подає заяву про включення його до Реєстру кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі до базового центру зайнятості по місцю проживання.
Зареєстрований та відібраний ізраїльською стороною кандидат на працевлаштування проходить наступну процедуру відбору, передбачену Угодою:
- реєстрація заяви кандидата;
- проходження тестування (професійний іспит та/або співбесіда) кандидатів на працевлаштування для підтвердження професійної компетенції на відібраних ізраїльською стороною екзаменаційних майданчиках;
- випадковий комп’ютерний відбір кандидатів на працевлаштування (метод лотереї), що проводиться ізраїльською стороною (від загальної кількості осіб, які пройшли тестування (професійний іспит та/або співбесіду) відбираються 75 відсотків кандидатів на працевлаштування, 25 відсотків залишаються в резерві);
- проходження медичного огляду у відібраних ізраїльською стороною медичних закладах;
- підготовка та подача документів для підготовки візи на працевлаштування;
- відбуття до місця працевлаштування.
Платежі працівника, пов’язані з процесом працевлаштування заявника, не перевищуватимуть 3688,57 ізраїльського шекеля чи зміненої суми відповідно до ізраїльського законодавства щодо процедури працевлаштування чи контролю за зайнятістю (обмінний курс шекеля до долара станом на 27.07.2017 становить 3,55 шекелів до дол. США). Ця сума включає витрати, пов'язані з проходженням медичного огляду, одержанням довідки про відсутність судимості, плату (в разі необхідності) за переклад офіційних документів. Крім цієї суми, працівник покриватиме витрати на авіаквиток до Ізраїлю.
Основні положення трудового договору (контракту):
Термін дії договору: мінімальний термін дії договору 1 рік, з можливістю пролонгування на термін до 3-х років. Початком трудової діяльності вважається дата прибуття працівника до Ізраїлю. Відібрані працівники отримують робочу візу в Ізраїлі.
Норма робочого часу: місячна норма робочого часу - 182 години; понаднормова праця - мінімум 29 годин в місяць.
Заробітна плата: мінімальна заробітна плата – 5 200 ізраїльських шекелів за 182 годин місячної норми робочого часу (обмінний курс шекеля до долара станом на 27.07.2017 становить 3,55 шекелів до дол. США).
Понаднормова праця (мінімум 29 годин робочого часу в місяць) оплачується додатково. За кожну понаднормову годину праці працівник буде отримувати додаткову суму до основної суми відповідно до кількості фактично відпрацьованих годин.
Крім вищезазначеної заробітної плати, кадровий підрядник буде вносити
місячний депозит у розмірі 700 шекелів на банківський рахунок на ім’я працівника (рахунок зберігається PIBA). Ця сума буде зарахована працівнику як вихідна допомога та пенсія. Працівник може зняти кошти, накопичені на законних підставах на його ім’я на депозитному рахунку і назавжди залишити Ізраїль. Якщо працівник не залишить Ізраїль в установлений термін без поважних причин, він буде позбавлений пропорційної частини суми за кожний місяць затримки в Ізраїлі; після 6 місяців затримки, працівник втратить повну суму.
Умови проживання: кадровий підрядник забезпечує відповідне розміщення працівника, якого він працевлаштовує (місце для сну розміром щонайменше 4 метри для кожного працівника у кімнаті для шести осіб, шафа та ліжко для кожного працівника, опалення та вентиляція, світло та електричні розетки у кожній кімнаті, холодна та гаряча вода в умивальних кімнатах, кухня та душ, раковини, лічильники, кухонні шафи, плита, холодильник, стіл та стільці, пральна машина, вогнегасник. Розміщення може бути у житлових причепах, а ліжка можуть бути двоярусними.
Кадровий підрядник може відраховувати місячну суму, яка не перевищує 552 шекелів, із заробітної плати працівника за розміщення та відповідні витрати. Ця сума залежить від географічної місцевості в Ізраїлі, де працівник проживає, та щороку оновлюється.
Медичне страхування: кадровий підрядник зобов’язаний забезпечити працівника, якого він працевлаштовує, приватним медичним страхуванням на період зайнятості.
Він має надати стислу інформацію щодо страхового полісу мовою, яку розуміє працівник. Страховий підрядник може відраховувати щомісячно суму, яка не перевищує приблизно 123,24 шекеля із заробітної плати для покриття частини вартості медичного страхування.
Соціальний захист працівників: українські працівники, працевлаштовані в Ізраїлі, користуються рівними правами, як і місцеві працівники відповідно до ізраїльського законодавства та Імплементаційоного протоколу, включаючи дні відпустки, лікарняний, виплати на оздоровлення та інші, що буде відображено в трудовому договорі.
|
ВНУТРІШНІ ВІЗИ :
Заступник директора - начальник відділу організації надання соціальних послуг |
|
О.Іванілов |
Начальник відділу організаційно- інформаційної роботи та архівної справи |
|
О.Тараканова |
Заступник начальника відділу статистики та прогнозування |
|
О. Кривенок |
|